dinsdag 9 juni 2009

Bizzkids strokenrok


Een bizzkids 41E3-strokenrok. Volgens het boekje een snel-klaar patroon, ik vond het in de praktijk vies tegenvallen met het snel klaar, ben er toch een avond zoet mee geweest. Weer rood- met witte stippen, ik begin bijna door die stofjes heen te raken. En volgens Floor wordt het tijd ook: "ik vind 'm niet mooi mama, je mag alleen nog maar roze rokken maken". Tsss, daar sta je dan met je goede gedrag. Voor het eerst gerimpeld met de lockmachine, das wel heel erg handig moet ik zeggen, want rimpelen is normaal niet echt mijn hobby.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hihi eigenwijze meid, daar komt ze nog van terug als ze alle complimentje hoort met deze rok ;-)

Anoniem zei

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een patroon van zo'n rokje ik zie dat het een bizzkids is maar is dit een los patroon of in welke bizzkids stond dit leuke rokje in?
Ik hoop dat je mij verder kunt helpen.
Groet Rianne