
Een bizzkids 41E3-strokenrok. Volgens het boekje een snel-klaar patroon, ik vond het in de praktijk vies tegenvallen met het snel klaar, ben er toch een avond zoet mee geweest. Weer rood- met witte stippen, ik begin bijna door die stofjes heen te raken. En volgens Floor wordt het tijd ook: "ik vind 'm niet mooi mama, je mag alleen nog maar roze rokken maken". Tsss, daar sta je dan met je goede gedrag. Voor het eerst gerimpeld met de lockmachine, das wel heel erg handig moet ik zeggen, want rimpelen is normaal niet echt mijn hobby.